söndag 29 maj 2011

Späckad helg


Så har en späckad helg tagit slut. Vi var på ett trevligt 100-årskalas i lördags. Det var min giftasmoster som fyllde 60 år och min kusin som fyllde 40 år. God mat och trevlig underhållning i form av sketcher, sånger och film. Vi åt och njöt och tyckte det var trevligt att prata med släkten.

Efter att ha sovit över hos min mor och far så satte jag och min yngste grabb oss på våra cyklar och började att cykla de 100 km som vi har hem. Det var 7 mil med motvind och 3 mil med delvis medvind. Det tog ca 5 timmar pga av all blåst, men hem kom vi. Den äldste grabben gick ut på golfbanan klockan 08.10 så han kunde inte vara med och cykla idag.
Hoppas vi slipper motvinden när vi ska cykla Halvvättern den 12 juni. Kortet är taget på en cykelbana som gick ett stycke från den stora vägen.

Inga kommentarer: