söndag 28 oktober 2012

Resan till Polen

Här kommer några foton från min resa till Polen. Jag och min chef var där mellan tisdag till torsdag denna veckan. Vi träffade representanter för blivande kunder och fick se mycket av landsbygden. Här är 
kort på en soppa vi blev bjudna på som heter Flaki. Den är gjord av strimlad komage. Den smakade gott och så gjorde även resten av maten vi åt under resan.
Här är en efterrätt som vi åt på vårt hotell en kväll.
Vi flög från flygplatsen i Warsawa som ligger mitt inne i stan.
På väg hem mot Sverige igen tog jag detta kort ut genom sidorutan på planet. Vi kom hem till snö och is och förstår att vintern är på väg. Det är intressant att möta nya människor och se hur de har det och bor. I Polen är man mycket gästvänlig och vill bjuda på kaffe och bakverk då man får tillfälle. 




Inga kommentarer: