lördag 3 november 2007

Välkommen till livet "Runt vår lekstuga"



Välkomna till Runt vår lekstuga.

Då startar ännu en blogg som handlar om hus, hem och trädgård.
Men jag ska även flika in lite tankar om livet och vardagen.
Jag är en person som oftast har massor av ideér, men alltför
lite tid till att genomföra dem. En del av ideérna tänker jag dela med
mig av på denna blogg.


Här är vår lekstuga. Den byggde jag en sommar
för fem år sedan. Den ligger som ett litet smycke i
hörnet av vår trädgård.


Inuti är den inredd med "fullt utrustat" kök, loftsäng och full takhöjd.

Än en gång välkomna att kliva på.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk att den lekstugan går inte av för hackor! Nog för att du har ont om tid att utföra dina idéer, men det du företar dig verkar ju bli ordentligt i alla fall! Emotser bilder på taket över postlådorna... ;-)

/F

Karolina sa...

Hej! Finns det någin möjlighet att få ritning eller åtminstone mått på er Lekstuga? Vi vill bygga en och den här motsvarar alla våra önskemål! Superfin!