tisdag 27 december 2011

Julen kom och gick

Här kommer en rapport om vår julhelg som vi firat tillsammans med vår familj. Här är vi på väg in till min svåger där vi åt julgröt och läste julevangeliet på julaftons kväll.
Här är vår julgran, vår kattunge Bosselina har bara varit en meter upp i granen än så länge.
Här är några julklappar framför mormor och morfars gran.
Detta hjärtat hänger vid vår entré och önskar alla en god jul.
Vi fick en eldkorg av min svåger som vi tände upp i trädgården på kvällen när mina föräldrar och min bror och hans familj kom, för att traditionsenligt fira jul hos oss.
På juldagen var det dags för julotta klockan sju och sen visade vi bilder från vår Israelsemester innan det var dags för middag.
På annandagens kväll var det konsert i vår kyrka och jag medverkade med piano, kornett och ukelele.

Inga kommentarer: