måndag 26 oktober 2009

Spahelg i Lundsbrunn

Denna lördag och söndag har jag och frugan varit på spa-helg på Lundsbrunns kurort. Vi har simmat, badat i bubbelpool, bastat, solat, tränat på gym, sovit, fått massage, promenerat och njutit av god mat. Våra tre barn har varit hos mormor och morfar. Så det har varit en riktig skön helg mitt i allt regn och höstmörker.Här är en allé på området runt kurorten. För att se mer bilder på hur det ser ut på spa-avdelningen mm, följ denna länk http://www.lundsbrunn.se/category.php?categoryID=7.
På väg hemåt igen stannade vi hos min bror och åt middag. Hans fru fyller 35 år och vi fick god mat och äppelkaka och kaffe. Min mamma och pappa var där också så vi hade det trevlig tillsammans i min brors vackra hem. Jag köpte fyra lotter av brorsan för att stötta den fotbollsklubb han är medlem i och jag vann en radio med värde 200 kronor. Mor och far vann också, de fick presentkort mm.
Sen bar det av hemåt till nästa kalas. Det var min frus systerson som fyllde 12 år och gratulerades av min frus familj. Mätta och nöjda med helgen så kom vi till slut isäng för att ta itu med en ny vecka.



Inga kommentarer: